VISIE & WAARDEN
PIJLER 1 || Géén excuses:
Het verleden heeft het ons al ruimschoots voorgeschoteld, géén enkele verkoper treft eigenlijk schuld aan het feit dat hij de deal verloren is.
De potentiele klant was te moeilijk, niet open genoeg, hij ontweek me, hij was niet echt geïnteresseerd, het product was te duur, het was niet compleet wat hij zocht …….
Ik kan er persoonlijk in principe boeken over schrijven over de excuses die ik verkopers al allemaal heb horen gebruiken!
Bij EduSales maken we hier simpelweg korte metten mee, wij aanvaarden geen excuses!
Wij zullen uw team laten inzien dat de schuld van een ‘ win ‘ of een ‘ loss ‘ maar aan één persoon te wijten is, de verkoper zelf!
Het spreekt voor zich dat wij tijdens dit traject niet over één nacht ijs gaan, wij doorlopen zorgvuldig de mogelijkheden en beslissen dan samen met u wat de beste aanpak is om meer marge en omzet te creëren.
Tal van bedrijven hebben inmiddels aan den lijve kunnen ondervinden dat onze manier werkt!
Samen met onze trainingen op maat en dagdagelijkse begeleiding garanderen wij u dat u meer deals zal afsluiten en al naar gelang uw bedrijfscultuur ook uw marge zal zien stijgen!
Een straffe bewering?
Daag ons uit of bekijk onze referenties ………
PIJLER 2 || Geen drukte maar marge:
Wedden dat hij zal antwoorden met: “ druk “.
Prachtig denken we dan, maar als je vraagt “ En maak je ook voldoende winst voor het bedrijf ? “, krijg je meteen een ander antwoord:
“ ja, valt wel mee “ *** “ ik mag niet klagen “ *** “ redelijk “
Niet écht wat je verwacht van iemand die verantwoordelijk is om uw bedrijf te laten groeien en voor het nodige rendement te zorgen ……
Bij EduSales zijn we van het idee dat indien je geen marge genoeg maakt het evengoed beter rustig kan zijn.
Wat heb je immers aan een agenda die overvol staat maar uiteindelijk niet genoeg marge creëert?
Wij praten niet over: “ en druk ?” Neen! Wij praten over: “ en, marge ?”
Want marge, daar draait het om!
Drukte is geen doel op zich, omzet en marge, dat zijn de doelen.
En daar kunnen wij u bij helpen!
Inderdaad, opnieuw een straffe bewering!
En daar zitten we niet eens verlegen om, wij weten immers waar het om draait in uw bedrijf.
We moeten het alleen durven te bewoorden!